środa, 30 grudnia 2015

Mowa w świecie Kasi

Witajcie,

pisałam Wam o tym, że Kasia ma zaburzenia mowy i w tej chwili mowa rozwinięta jest u naszej córci na poziomie 1,5 rocznego dziecka (drobna uwaga: dostałam wczoraj lekką reprymendę, że trochę przegięłam z tym 1,5 roku i Kasia mówi znacznie więcej ... ja nie wiem, nie jestem specjalistą, tak mi powiedziano w trakcie badań:-) ). Z dnia na dzień Kasiucha robi ogromne postępy w tej sferze i chciałam się Wam pochwalić, jak teraz wygląda komunkacja z Kasią. Pochwalić dlatego ponieważ, dialog z córcią mamy i to jest ogromny sukces, tylko jednak ciągle czegoś brak. Ale dzisiaj nie o smutkach, tylko o radościach, nas cieszy to co dzieje się wokół naszej Kasi i każdy dzień zbliża nas do lepszego jutra.

Pozdrawiam serdecznie, a dzisiaj pozdrowi Was jeszcze Kasiunia.


2 komentarze: